Organizacja zwrotu z nami jest łatwa i prosta; wystarczy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
- Zalecamy Zwroty Przez InPost dla Ułatwienia Procesu
Aby zapewnić sprawną i szybką obsługę zwrotów, zalecamy korzystanie z usług firmy InPost. Możesz wysłać przesyłkę zarówno kurierem, jak i zlokalizowanego paczkomatu.
Uwaga: Prosimy o wysyłkę bezpośrednio do naszego magazynu.
Paczki wysłane do paczkomatu nie będą odbierane!
- Jeśli zamówienie wymaga wymiany rozmiaru, nie ma potrzeby składania nowego zamówienia w sklepie Decathlon. Po prostu wyślij nam produkt w oryginalnym stanie, dołączając notatkę, że chciałbyś otrzymać rozmiar większy lub mniejszy. Dzięki temu przyspieszysz proces wymiany.
-
Kliknij tutaj, aby wypełnić formularz zwrotu. To zapewni płynny proces zwrotu.
Wypełnij Formularz Zwrotu:
Prosimy o wypełnienie załączonego formularza zwrotu, aby zapewnić płynny proces.
Koszty wysyłki zwrotnej:
Należy zauważyć, że koszty wysyłki zwrotnej ponosi klient, ponieważ nie dostarczamy etykiet zwrotu.
Adres zwrotu:
Cyniarska 36 (parter),
Bielsko-Biała, 43-300
Dodatkowe informacje kontaktowe:
Email: info@woolona.pl
Tel: 730095357
Uwaga: W przypadku zwrotu nie zwracamy kosztów wysyłki, które zostały już opłacone podczas składania zamówienia.
Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy lub masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami.
8.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
8.1.1. pisemnie na adres: ul. Cyniarska 36 (parter), Bielsko-Biała;
8.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@woolona.pl
8.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakładce dotyczącej odstąpienia od umowy. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
8.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
8.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np.Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
8.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
8.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
8.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Cyniarska 36 (parter), Bielsko-Biała.
8.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
8.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
8.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
8.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu chyba, że Sprzedawca udostępnił Konsumentowi możliwość skorzystania z darmowego zwrotu za pośrednictwem firmy kurierskiej.
8.8.3. Zwracając produkt, konsument ponosi koszty przesyłki. Koszt przesyłki nie podlega zwrotowi. Jeśli przesyłka była bezpłatna; podczas dokonywania zwrotu zostanie doliczona opłata za przesyłkę w wysokości 15 zł.
8.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
8.9.1. (1) for the provision of services, if the Seller has fully performed the service with the express consent of the consumer, who was informed before the provision of services that after the Seller has provided the service, he will lose the right to withdraw from the contract; (2) in which the price or remuneration depends on fluctuations in the financial market over which the Seller has no control and which may occur before the deadline for withdrawal from the contract; (3) in which the subject of the service is a non-prefabricated Product, manufactured according to the consumer's specifications or serving to meet his individual needs; (4) in which the subject of the service is a Product that deteriorates quickly or has a short shelf life; (5) in which the subject of the service is a Product delivered in a sealed packaging, which cannot be returned after opening the packaging due to health protection or hygiene reasons, if the packaging was opened after delivery; (6) in which the subject of the service are Products which, after delivery, due to their nature, are inseparably connected with other items; (7) in which the subject of the service are alcoholic beverages, the price of which was agreed at the conclusion of the Sales Agreement, and whose delivery may take place only after 30 days and whose value depends on market fluctuations over which the Seller has no control; (8) in which the consumer expressly requested that the Seller come to him for urgent repair or maintenance; if the Seller additionally provides services other than those requested by the consumer, or provides Products other than spare parts necessary for repair or maintenance, the consumer has the right to withdraw from the contract in relation to additional services or Products; (9) in which the subject of the service are sound or visual recordings or computer programs delivered in a sealed package, if the package was opened after delivery; (10) for the delivery of newspapers, periodicals or magazines, with the exception of subscription contracts; (11) concluded by public auction; (12) for the provision of accommodation services other than for residential purposes, transportation of goods, car rental, catering, services related to recreation, entertainment, sports or cultural events, if the contract specifies the day or period of service provision; (13) for the supply of digital content that is not recorded on a tangible medium, if the performance of the service began with the consumer's express consent before the deadline for withdrawal from the contract expires and after the Seller informs him about the loss of the right to withdraw from the contract.